Emilia- inget nytt

Alla är nog ute och festar men inte jag not not ..
som jag sa så är jag på ekerö och det tar ungefär 1 timme för mig att komma in till stan så jag har bestämt att stanna hemma dom helger jag är hemma hos pappa. är desutom inte här så ofta så det kan vara rätt så skönt att ta en paus från stan :)
Jag har ju landställe med mamma här på ekerö och så bor jag på ekerö med pappa . Lät rätt så kul i mina tankar när jag fick veta av pappa att vi skulle flytta hit  haha . Det var nära en gång att mamma också skulle flytta hit , men det är jag glad över att vi inte gjorde för jag har alla kompisar och skolan är på kungsholmen .
Nej nu ska jag ta fram Sex and the City boxen och titta på några avsnitt ! ha en bra lördagskväll min ska iallafall bestå av mys :) hoppas du också får det bra // love

 
Sex and the City


Kommentarer
Postat av: hedda

har ni köpt den?:D snart kommer filmen ut:) eller om typ ett halv år

2008-09-20 @ 23:47:33
Postat av: emilia

nä , vi har fått låna den :)

hedda filmen har redan kommit ut ? :P

2008-09-21 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0