Emilia- jag har inget liv !

shue alla !
idag är det tisdag som alla kanske redan vet men jag ville bara dubbelchecka ;)
som hedda skrev så ska vi slinga håret men mamma ville göra det på mig. så jag gör det nog på lördan . åhh jag längtar till helgen jag pallar inte den här fitt skolan längre !
och mina föräldrar har fått för sig att jag ska gå hem varenda jävla dag efter skolan och plugga , och sen när jag är klar så får jag gå ut .. dom tror absolut att det är det bästa för mig , men tro mig det är det NOOT !
På fredag så har vi biologi prov på 30 sidor så igår satt jag och sammanfattade skriftligt  10 sidor , idag satt jag och gjorde engelska,svenska och sammanfattade 10 sidor och det tog fan 2 timmar så jag har kramp i fingrarna . och imorgon måste jag sammanfata 10 sidor till . tycker synd om mig själv ! så min dag har varit sådär .
helgens planer är redan rätt så planerade, lördag -vara med ebba ,lördagkväll -åka till söder med amelia ,söndag - vet inte
där har ni min helg .


läxor


hårfärg/slingor , hedda köpte likadan färg :)

där ser man ungefär hur det blir .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0