Emilia- pluggar..

shuue allihopa !
Har börjat bli lite bättre nu, igår fick jag värsta paniken för det kändes som jag knappt kunde andas för att jag var så tjock i halsen så jag tänkte åka till doktorn men skippade det , pallade verkligen inte . Men senare på kvällen så ringde vi till närakuten och frågade om det fanns nån tid och det fanns det så vi satte oss i bilen och körde till sjukhuset ( vet inte vad det heter ) läkaren sa iallafall att det var halsfluss så jag fick penicillin så nu börjardet bli bättre . men jag måste vara hemma veckan ut och i helgen ska jag till pappa så jag kommer inte träffa alla förrens på måndag :( 
Nu måste jag plugga skit mycket ligger efter rätt så mycket i skolan . bye bye <3
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0