Emilia-sista lektionen , sen är det helg :)

shuue alla skoltrötta , eller jag är det iallafall !
har just nu svenska lekton i datasalen bilder kommer senare . Vi har våran sista lektion , åhh det känns så himla skönt , har längtat till helgen hela veckan. Nu efter skolan drar jag , hedda och kanske några mer till Ö&B och köper superbilligt godis , mums !
Sen senare ikväll så ska jag och hedda hem till henne eller mig och äta middag , efter det ska vi ut och träfffa, Linnea, viktoria , lisa och lisas kompis Isa tror jag hänger med . sen senare kanske vi träffar andra människor , men alla vi snackar med har utegångsförbud :S så om du är ledig så kan du ju ringa eller sms så kanske vi träffar er :)
sitter och letar lite på youtube och kom på att jag skulle göra flipp och flopp grejen . men jag vet inte vad ni tycker om den här killen för mig är han både flipp och flopp , aja ni får titta själva

nåå , vad tycker ni ? :)  (förlåt för att det är så dåligt material, hittade ingen bättre )


svenska lektionen

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAN ÄR BÄSTBÄSTBÄST!

2008-09-26 @ 14:19:20
Postat av: Emilia

SÄMST SÄMST SÄÄÄMST !!!!

2009-01-09 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0