Emilia- Sjuk !

ciao !
Hur mår alla ? jag mår iallafall inte bra , har feber, ont i huvudet och jätte ont i halsen mina halsmandlar känns som 2 stora bowlingklot, kan knappt prata :S
Ibland är det riktigt skönt att vara sjuk men när man vet att man kommer få det stressigt i skolan sen så känns det faktist mindre kul .
I fredags så var jag med hedda, viktoria och linnea ett tag efter skolan, vi satt mest och snackade. sen behövde vikku åka på träning och hedda skulle vara barnvakt för att tjäna pengar . Så jag och Linnea åkte hem till Linnea och tog det rätt så lugnt , senare på kvällen drog vi ut och träffade rätt så många och bara hängde . på lördan åkte jag in till moda cafe med michaela, hedda , amelia, linnea och viktoria, sen senare åkte jag hem och skulle äta middag, det var då jag började känna att jag började få ont i halsen men ignorerade det. sen efter jag ätit middag så skulle jag, michaela ,hedda,viktoria,linnea och chalotte åka och se på Sex and the City på bio , andra gången men den är fortfarande lika bra :)
sen när jag vaknade på söndagen så kunde jag inte gå upp ur sängen trodde jag skulle svimma om jag gick upp hade så himla ont i huvuvdet och halsen och svettades som fan så jag låg kvar till halv 1 . Idag måndag så var jag hemma . Jag kom också på att jag inte hade  ätit någonting på 26 timmar så jag klämde i mig lite mat . Imogon så kommer jag stanna hemma , kanske åker till doktorn om jag inte blir bättre .


Här är lite bilder från i fredags :)
       

LOVE // E


Kommentarer
Postat av: Linnea

krya på dig gumman! vi saknar dig i skolan, bli friiiisk <3

2008-09-16 @ 21:10:15
Postat av: emilia

haha , försöker :) <3

2008-09-17 @ 17:37:53
Postat av: Linneq

bra :) <3

2008-09-18 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0