Emilia- snart helg :)

heeej alla :)
hur mår ni ? hoppas ni mår bra :)
aja dagen har varit lång i skolan , vi hade hemkunskap första lektionen , vi gjorde en god biff med klyftpotatis, det var riktigt gott ! (glömde ta kort )
imorgon så skulle ju jag och hedda gå på grönan men det har stängt så vi hittar väl på något annat , sen senare så åker vi hem och äter middag hemma hos mig eller hos hedda. sen drar vi ut och träffar människor . när vi sen kommer hem till mig så ska vi göra ansiktsmasker och hårinpackningar och bara mysa :) som hedda skrev det bli nattspa , scarry va ? haha
jusste här är en bild på årets skolfoto  


snygga va ? :)
ska göra lite mineralvatten och läsa lite mer på biologi provet som vi har imorgon , jag kommer på IG , känns som att jag inte kan något alls :S
puss på er alla <3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Eran klass såg väldigt liten ut.

fin blogg, kram!

2008-09-26 @ 11:37:13
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0