Emilia- sover stockholm ?

Hellu alla :)
igår var det fredag och det var en vanlig dag i skolan , som jag skrev i det förra inlägget så drog jag , viktoria, hedda, linnea och rebecca hem till viktoria, sen var vi tvugna att dra för vikku skulle på basketträning. så resten av oss gick hem till linnea i några timmar. vi drog sen vidare till lilla capri där var det skit mycket folk eftersom det är fredag kväll och allt , men vi överlevde.
sen kom Clara & Michaela också.. jaja nog om mat.
sen mötte vi många (orkar inte säga alla ) och åkte till odenplan där träffade vi också jätte många männsikor, det var väldigt rörigt där så jag och amelia åkte till södermalm där vi skulle träffa några killkompisar till amelia . vi var kvar där i kanske en halvtimme sen ville vi till fridehemsplan där vi igentligen skulle ha tillbringat hela kvällen . när vi sitter på tunnelabanan ringer alla och säger att det är kaos , så vi skyndar oss till SL-center igen där står alla och möter oss ( verkade inte vara så kaosigt som vi trodde ) men sen drar typ hälften av alla männoskor till kronis ,så jag amelia, clara, michaela,nick,william och micke upp till fridhemskolan där det var någon fest, sen fattade både jag och amelia vad dom menade med kaos. kan tyvärr inte berätta varför , men alla ni som var med fattar vad jag menar !
jaja lååång kväll var det iallafall .
Idag Lördag är det piss väder ute , och det känns som hela stockholm sover inte en människa verkar vara så tipptopp på att gå ut och jag är en av dom .

jag sa ju att linnea tog kort med sin kamera igår, så tyvärr har inte jag eller hedda några bilder men så fort hon skickar dom så lägger vi in några :)
puss och kram // emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0