Emilia- söndag

shue alla :)
igår så åkte jag och amelia nånstans, vet inte vart det ligger , det var jätte kul , michaela och clara kom också senare :)
men när jag satt på tvärbanan med amelia och hennes kompis henke så var jag så jävla trött höll på att somna :S
men sen piggnade jag till . vi var där kanske 2 timmar , sen behövde jag åka hem med clara, michaela och willam, men dom skulle gå hem från skolan så jag fick åka ensam hem i slutet , men det gick bra för jag pratade med vikku i telen .
Jag och Ebba har bestämt jätte länge att vi ska träffas men det har aldrig blivit av , så idag så ska vi träffas ett tag och ta en fika eller nått. Joccie kanske också följer med .
nu måste jag göra iordning mig ska iväg snart :) <3
puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0