Emilia- tröttis ..

heej !
jag ska när som helst dra ut och träffa amelia och alla hennes kompisar .
igår var det fredag , jag , linnea, hedda, viktoria,lisa och isa var i  fredhällsparken , sen kom joccie,viktor,pontus, fredrik, måns,och nån som hette alex tror jag (?)
Vi lovade ju att vi skulle ta bilder men jag glömde mitt minneskort hemma hos hedda och ingen annan hade kamera så inga bilder blev det . sorry.
En del människor tog med sig dricka och jag kan ju avsluta med att säga att det var några "anonyma" som behövde åka in till mariaungdom när kvällen var slut !
men dom "anonyma " mår bra idag , som tur var :)
oj nu måste jag fixa mig ska träffa amelia snart <3
LOOOVE // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0