Emilia- vinterjacka ?

ciao !
som nog alla funderar på är vad man ska ha för vinterjacka, jag vet att det just blivit höst men nästan alla i min klass snackar om det .
jag hatar verkligen vintern det är den värsta årstiden , det är alltid kallt och blött , det finns aldrig något att göra .. någon som håller med mig ?
en del måste ha sin fjällräven ett år till men jag tänkte köpa en fin kappa , men vart ska men hitta en som har ett okej pris och en som absolut inte alla kommer ha. jag vill inte ha en så lång kappa.
jag sitter och kollar runt  lite på internet men det finns lixom inget som är perfekt , om det är någon som vet en bra affär m.m som har snygga kappor så skulle jag bli glad om ni kunde tipsa mig , tack :)
ha en bra lördagskväll loooove // E

( det är bara att trycka på bilden så blir den större ) den här kappan ser faktist helt okej ut på modellerna, men om jag skulle sätta på mig den så skulle jag se ut som ett berg , haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0