Hedda- äntligen fredag

Heejsan, nu är det fredag igen, äntligen fast veckan har gått jättefort det var ju nyss måndag. Men iallafall idag har det varit en skön dag, den började med en skön musiklektion och sen hade vi SO och hela lektionen fick alla prata ensamma med marika( vår lärare) och få  veta sitt resultat på provet och jag fick MVG, asså jag blev så sjukt glad:D Efter det var jag glad hela dagen. Efter skolan åkte vi till mcdonalds några stycken där vi träffade Linnea som hade varit hemma på grund av mensverk men som  mådde bra nu. Nu ska jag snart äta middag och sen ska jag ut och träffa massa personer, inatt ska jag, Lisa, Linnea och Vikku sova hos mig, vi sover hos mamma för hon är inte hemma:). Om nån vill träffa oss ikväll är det bara och ringa. Hoppas alla får en härlig fredagskväll.

Pussar// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0