Hedda- är på MODA cafe

Shululu alla sötnosar, nu sitter jag på MODA med Emilia och Michis. Jag köpte en äcklig choklad kaka så att vi skulle kunna sitta här. Aja den var ju inte så dyr men nu tror jag att det ska komma lite fler folk hit . Amelia är på väg och Emilia fick precis ett sms från vikku som skrev att dem skulle komma, men jag vet inte riktigt vilka DEM är så i får väl se:D. Ikväll tror jag att vi ska på bio jag och Emilia vill se mamma mia eller sex and the city fast vi båda har sett dem förut men dem är värda att se 2 gånger på bio. Det blir nog ingen översovning ikväll som det var tänkt för min mammas kille är sjuk så hon ska stanna hemma, jag är dessutom lite sjuk så jag orkar nog inte. Såg att emilia hade lagt in lite "fina" bilder från förra året och fyfan vad jag skäms. Men nu ville Emilia skriva ett inlägg så jag ska byta dator med henne men hopas alla får en bra dag och kväll för det ska jag ha.

LOVE // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0