Hedda- Ben&jerrys

Hejsan, Just nu sitter jag och äter Ben&jerrys Chocolate fudge brownie. Gustav hade köpt så jag blev jätteglad. Har pluggat lite men det känns inte som att jag kommer nån vart. Mamma är inte hemma så vi ska typ köpa pizza. mums:P
Idag var jag i skolan som vanligt. Jag kom lite försent imorse men annars gick dagen bra. Efter skolan åkte jag hem direkt fast när jag och Emilia gick av bussen på Essingen kom hon på att hon hade glömt michaelas böcker i skolan(michaela var sjuk idag) så vi fick gå hem till pappa och kopiera alla sidor men sen gick jag hem iallafall. Nu ska jag återgå till pluggandet och sen ringer jag Emilia, kanske kan tvinga henne att träffa mig ikväll annars vet jag inte om jag överlever en tråkig kväll till.

Pussar&Kramar // H

Kommentarer
Postat av: Jessica

åååh, ben & jerry's! Fan vad avensjuk jag blir .. ;D

2008-09-09 @ 17:48:43
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: viktoria

åhhhhhhhhhhhhhhh, jag med

2008-09-09 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0