Hedda- bio

 Hola, nu är jag hemma och klar för att sticka men tyvärr är mamma inte klar med maten så jag får vänta ett tag. Matchen gick helt okej det blev 1-1 mot djurgården som alltid har vunnit över oss förut så vi är ändå ganska nöjda.  Jag pratade precis med Vikku och Ikväll blir det bio, The dark knight. Det är jag, vikku, lisa och linnea som ska gå. Sen ska vi sova över hos vikku. Så det ska bli en supermysig och lugn kväll för oss. Jag är jätteglad för att det är kallt nu då kan jag ha min nya jacka. Men det ska inte regna det ska bara vara kallt så att man kan ha jacka och mössa. Imorgon ska jag och mamma till skärholmen centrum tror jag, jag behöver lite kläder. Jag är inte kallad till matchen imorgon så det ska bli skönt att skippa den. Jag håller dessutom på att bli sjuk tror jag. Nu vill mamma att jag ska göra sallad så jag måste sticka men ha det bra.

Pussar&Kramar// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0