Hedda- Emilia är sjuk:(

Heej, jag pratade precis med Emilia och hon hade blivit sjuk, jag tror jag smittade henne. Hon ligger hemma med feber och är jätteförkyld. Tråkigt tråkigt. Efter mitt förra inlägg har jag inte gjort någonting, förutom att se på gossip girl och äta middag. GG avsnittet hade jag redan sett eftersom det är repriser men det gjorde inget, det är alltid lika bra. Imorgon börjar jag halv 10 och dagen börjar med träslöjd. Lutta har lovat mig att ha sina vackra tofflor på träslöjden, själv tycker jag att hon ska ha dem hela dagen. Efter skolan ska vi spela match i vallentuna. Vet inte riktigt hur jag ska komma dit för padre kunde inte skjutsa och det är lite långt att åka kommunalt. Men jag ska snacka med Elin och dem imorgon och se hur dem ska göra.Aja nu ska jag fortsätta med att göra ingenting men jag hoppas ni får en bra kväll.

pussar&kramar // H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0