Hedda- Emilia la på

Hejsan, jag pratade precis med Emilia och hon la på :) det ringde tydligen någon annan som var viktigare hehe aja nu sittr jag aillafll här och har tråkigt. Dagen har varit en helt vanlig dag förutom att vi fick sluta en halv timme tidigare och just det ja var hos men tandis imorse också, han sa att jag  snart skulle ta bort min tandställning, jippie. Efter skolan så åkte jag, linnea ,lisa och vikku in till stan och kollade på lite kläder. Jag köpte hårfärg också(den emilia visade) men jag hade inte tillräckligt mycket pengar för att köpa 2 så jag köper en till imorgon. Jag såg förresten att Lutta var sjuk idag jag hoppas hon blir frisk tills imorgon, hon och Linnea ska ju färga mitthår. Madre frågade om jag ville att hon skulle göra ikväll men jag tycker det känns säkrare om Lutta och Linnea gör man vet aldrig vad som kan hända om madre skulle försöka. 
Nu har jag pluggat en del till  biologi provet också, kanske sammanlagt 2 timmar ikväll och det känns som jag förstår det mer nu. Efter att jag har slingat håret imorgon ska jag också hem och plugga, jag vill så gärna få vg. Helst mvg men jag måste ju vara lite realistisk. Plus att vi har SO och spanska den här veckan också, hoppas det inte är nåt mer. aja ha det bra.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0