Hedda- en lång dag

Hejsan:), idag har det varit en lång dag och den är inte slut än. Dagen började med Hemkunskap och vi gjorde nån köttfärsgrj. Sen har dagen bara gått på som vanligt och så slutate vi kl 4. Nu har jag precis ätit och pluggat lite och egentligen borde jag plugga nu också men jag orkar verkligen inte. Om en timme ska jag gå upp till pappa för han ska skjutsa till Matchen och så sak vi till fridhemsplan där vi träffar de andra. Jag och Emilia hade ju tänkte gå på grönan men sen sa nån att det var stängt, nån som vet säkert? aja så det blir inget av det men vi gör väl något annat istället. Sen på kvällen äter vi middag hos nån av oss och sen ska vi utoch träffa lite folk. Runt 11 kanske vi är hemma igen och då börjar vi vår spakväll fast det blir nog mer spanatt:). Imorgon har vi biologi prov också och det kommer inte att gå bra , men jag ska plugga till typ halv 12 ikväll för jag vill verkligen ha VG.
Aja nu måste jag sticka men ha det bra så skriver jag senare ikväll.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0