Hedda- en sak jag hitta hos essieochlutta.blogg.se

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
heheh ja
Skrika: det händer
Sova:  bara om jag är väldigt trött annars nej
Ha ångest: bara söndagskvällar och måndagsmorgnar
Skada dig själv med flit: neee
Ta mediciner du inte borde ta: aldrig
Vilja dö: neej jag vill ju leva föralltid
Drömma mardrömmar: hehe om barnhemmet varje kväll
Drömma sexdrömmar: ne tror inte det
Ta droger: nooo
Försöka vara annorlunda: är den jag är
Klä dig i svart: ja lite svarta kläder har man väl
Gå till kyrkan: nej faan va tråkigt
Gå i skolan: ja tyvärr
Röka: nej
Hata folk: nej men det händer att jag ogillar någon starkt
Lita på folk: ja det gör jag väl

VEM:
Vill du döda: INGEN
Rörde dig sist: padre
Vill du slå: hmm.. vet inte
Kysste dig sist: ingen aning
Kramade du sist: Emilia eller michis
Vill du prata med: cornelia, saknar henne
Skrek du på sist: vet inte,det var längesen
Vill du vara som: det finns många:D
Vill du bli galet full med: hahah ingen just nu
Gjorde dig riktigt glad senast: my friends
Fick du sms från senast: Tinna
Ringde dig senast: Emilia
Är vackrast på jorden: hihi kan inte välja det finns så många

HAR DU:
För många vänner: säger som Lutta, kan man ha för många?
Förföljelsemani: haha ne men Emilia har
Tvångstankar: ne dem har gått över:)
Någon annan psykisk sjukdom: är förkyld:P
Någon fysisk sjukdom: nepp
Någon skada: nej tyvärr
Färgat håret: Slingat
Brutit några ben: nej aldrig
Några piercings: nee
Egen dator: nej delar med brodern
Bra självförtroende: ja ganska
Kysst någon: ye
Tagit nakenbilder: ne tyvärr
Köpt kondomer:  nejs
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej bara skrivit
Varit kär: Ja tror det
Stulit någonting: ne eller inte från affär
Lämnat landet: japps:)
Tuttat eld på nått: hahah jaa
Gjort något olagligt: vet inte, kanske


HUR:

Går du: vaa?
Svarar du i telefonen: hallå!
Fördriver du tiden: tvn och datorn
Mycket pengar har du: vet inte, men jag tror jag ligger back
Tjänar du pengar: ja är barnvakt ibland
Ofta diskar du: Aldrig!
Ofta städar du: plockar undan lite ibland men städar aldrig
Många stör du dig på: några människor
Ofta träffar du din familj: varje dag jag bor ju med dem

TROR DU:

Att du kommer bli något:ja det e klart
på gud: hehe ne han är tråkig
På rymdvarelser: haha ja absolut
Att folk tycker om dig: det kanske finns nån, men jag vet inte:(
På ett liv efter detta: nej jag tror man dör och ruttnar
Att fiskar kan tänka: ja såklart
Att du kommer leva länge: jaaaaaaa, jag vill aldrig dö och ruttna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0