Hedda- en vanlig dag

Hejsan, idag har det varit en vanlig dag i skolan. Vi hade sovmorgon till halv 10 sen  när jag kom till skolan hade vi håltimme på träslöjden så jag och Lotta gick till vivo och köpte lite goda saker och satt på en parkbänk ett tag. Sen har vi haft lite andra ämnen och sen slutade vi halv 4 och då tänkte vi åkte till espresso house på stureplan men eftersom vår träning började kl 5 och klockan var 4 så bestämde vi oss för att åka till västermalmsgallerian och fika istället. Sen gick Essie, jag och Lotta hem till lotta och bytte om för fotbollen. Träningen gick bra fast jag var jättetrött. Nu har jag precis pluggat färdigt för kvällen och ska gå och duscha. Lägger in lite bilder från helgen lite senare ikväll.
ha en bra kväll

pussssssss// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0