Hedda- ensam hemma hos Linnea:)

Hejsan, hih just nu är jag ensam hemma hos Linnea , Emilia och Linnea är och hämtar Axel(linneas lillebror) och jag orkade inte följa med men det tar nog inte så lång tid. Det blir lite pinsamt om nån av hennes föräldrar kommer hem bara:P. Ikväll tror jag att jag och Emilia äter middag hemma hos mig sen ska vi iväg och träffa lite folk. Men vi ska nog vara hemma vid 11 och då börjar vår lillaspakväll. Tyvärr har jag match imorgon bitti så jag måste upp typ 8 menmen det är faktiskt vår sista match. Idag hade vi biologi prov och det gick väl helt ok , jag hoppas verkligen på VG men det kanske blir g+  eller VG-  men det får jag se om typ en vecka. Just det jag såg förresten skolfotot idag och USCH, jag blinkade så jag ser helt sär ut. Yeye nu ska jag gå in på facebook men om ni vill träffa oss ikväll är det bara att ringa annars får ni ha en  en underbar kväll.

kärlek från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0