Hedda-ensam hemma

Hej igen har tråkigt så jag skriver lite mer.Jag är fortfarande sur och jag har fortfarande inte pluggat nåt.  Istället kollar jag runt på internet och försöker hitta nån rolig blogg som kan pigga upp mig, nån som vet nån bra? Försöker också hitta lite snygga kläder för det blir man ju alltid glad av men icke sa nicke inte det heller. Har ju sett alla kläderna, varför får dem inte in några nya? En rolig sak hitta jag, nya ipod nano:) men sen kom jag på att jag har en redan så det spelar ju ingen roll för mig men jag tror pappa ska köpa en så jag kan ju låna hans. Sen såg jag också att Emilia hade kommit på en rolig grej med de där idol klippen:). Så jag tänkte att jag också skulle ha nån flipp och flopp grej och då kom jag ju på att jag kunde ta klädesplagg asså ett flipp och ett flopp i veckan eller va tycker ni? Aja nu måste jag verkligen plugga.

De nya ipod nanosarna, jag skulle vilja ha en röd eller rosa:)




pussar&kramar// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0