Hedda- första höstdagen

Ciao, Igår sov jag över hos Vikku egentligen skulle vi ju ha sett the dark knight på bio men när vi var klara hemma hos vikku och skulle åka var kl 10 över 9 och bion började 20 över så det var lite omöjligt att hinna. Men vi åkte till espresso house på stureplan och hade det mysigt. Runt 11 så åkte vi hemåt. Igår kändes det verkligen som första höstdagen, det var ju kallt och regnigt. Idag så har jag varit med mamma i skärholmen centrum dem har ju typ byggt om där så det finns massor av affärer. Jag köpte ett par jeans på denim for girls, en mössa på wedins och lite linnen och underkläder på H&M. Nu ska jag snart äta middag och sen ska jag träffa Tinna.

Pussar&Kramar//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0