Hedda- fotbollssmatch

heeejsan svejsan, idag ska jag spela match typ kl 3 så jag hinner inte göra något innan. Men ikväll tror jag vi ska träffas några stycken. Igår kväll efter att vi hade varit på Lilla capri och ätit träffade vi massor av folk på odenplan sen åkte vi till fridhemsskolan där vi typ tappade bort varandra. Sen var vi lite i kronis med nästan alla. Sen skulle Emilia träffa sin pappa vid fridhemsskolan  så jag och Vikku gick med henne dit. Vi skulle ju ha sovit över hos Lisa men det blev ändrade planer så runt kl 12 så åkte jag till hem till Petter, Annika och Filippa(några familjekompisar) för pappa var där. Vi stannade där till kl 1 för jag var skittrött. När vi kom hem somnade jag typ direkt. Nu ska jag klä på mig och gå till mamma sen. Måste träffa Vikku senare för hon har allt mitt smink. Ha en bra dag.

BIG LOVE// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0