Hedda-har bråttom

heej alla trötta människor jag tänkte bara säga Godmorgon. Lisa, Linnea och Vikku sov ju hos mig igår och det var jättemysigt. Kl halv 3 gick vi och la oss men vi orkade inte bära in sängarna till sammma rum satt jag och linnea sov i madres rum och Lisa och Vikku sov i mitt rum. Sen log jag och Linnea och snackade till halv 4. Vi hade ställt kl på halv 8 men vi vaknade 8 så då blev det bråttom eftersom min match börjar kvart i 9 och jag skulle hem till pappa innan men vi hann iallafall och nu sitter jag och äter frukost hemma hos padre. Lisaoch Vikku skulle iväg och jobba, deskulle sälja chhokladbollar och Strumpor( udda kombination:) så jag hoppas det går bra för dem och att de tjänar mycket pengar. Linnea skulle nog hem och sova. Aja nu måste jag sticka jag kan berätta mer om igår kväll senare.


BIG LOVE// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0