Hedda- här kommer ännu ett ointressant inlägg:D

hallu nuär jag här igen. Har duschat i typ en halv timme:) det är typ det skönaste som finns. Tänkte plugga lite mer engelska men det är så sjukt tråkigt,  jag förstår inte hur något kan vara så tråkigt. Men nu är det bara typ en månad kvar till höstlovet och jag längtar skitmycket. Jag ska vara hemma hela lovet men det ska ändå bli hur skönt som helst. Tänk er att kunna vara uppe hur sent som helst varje kväll och gå upp typ 12. Sen efter det är det bara en månad kvar till jullovet och då ska jag till Indien. Jag ska vara där i 2 veckor, tänk er 2 veckor med bara sol:). Ååh ibland hatar jag verkligen Sverige. Yeye nu måste jag verkligen försöka plugga lite( varje gång jag säger så, så blir det inget gjort men nu ska jag faktiskt försöka).

pusss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0