Hedda- hmm, får linnea sin drömkille?

Heelu, ikväll ska jag, Linnea, Vikku och lisa på idol. Just nu är vi hos Linnea för vi ska äta middag här. Dagen har gått ganska snabbt och lektionerna lätta och sköna.

Nu är det Viktoria som sitter vid datan, hedda plattar Lisas hår och Linnea duschar hah, så det blev jag som fick skriva,
Angående rubriken linneas drömkille finns på idol och tänker inte berätta vem det får ni lista ut själv, men en ledtråd är att han finns längre ner på bloggen,nej nu ska jag ta massor med bilder.

Hedda här igen,  nu tänkte jag avsluta det här inlägget för vi ska äta, men ha det bra.

pussssss

Kommentarer
Postat av: linnea

jag fick iallafall en kram och en autograf på armen, yeeeah :)

2008-10-02 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0