Hedda- lalalala

Hej alla sötisar, idag har det varit en härlig dag, skolan gick snabbt och egentligen skulle jag ha gått på träning men precis när alla skulle åka hem bestämde sig jag och elin för att skita i träningen så vi åkte hem till Linnea med Linnea och Jessica istället. Vi kollade på massa bilder från förra året och fyfan va vi såg ut, de var inte vackert. Men även fast vi såg hemska ut så hade vi jävligt roligt så jag ångrar inget. Ikväll blir det plugga som gäller hela kvällen. Ska göra SO och engelska och engelskan går snabbt. Men jag orkar verkligen inte börja. Det är så TRÅKIGT så jag dör. SO är helt okej men engelskan är skittråkig. Menmen jag har inget val.  Ska äta nu så msåe dra.

Pussss// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0