Hedda- måste plugga

Heej, nu måste jag egentligen plugga men jag orkar verkligen inte. Ska försöka få in lite historia i huvudet innan provet på onsdag. Tinna och jag gick runt lite på Essingen men sen tyckte vi att det var så mörkt och dött(som det alltid är på essingen) så vi satte oss utanför konsum och pratade. Vi gick hem runt kvart över 9. jag läste precis Emilias inlägg och såg att vi började halv 10 imorgon så då blev jag ju glad. Vi har slöjd som första lektion. Jag och Lotta har trä och vi är dem enda tjejerna och jag börjar undra varför vi inte tog syslöjd för nu ska vi göra ett nyckelskåp och vem fan behöver ett nyckelskåp man har ju redan ett hemma och man behöver ju inte två. Men vår lärare verkar ändå ganska bra, han säger att vi får prata om andra saker på lektionen så det är väl det vi kommer göra. Jag har träning imorgon också så jag hinner inte göra något efter skolan och det är ju tråkigt. Nu ska jag gå och försöka plugga.

God natt// H

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha hellre ett nyckelskåp än stickningsprov hedda!

2008-09-07 @ 22:20:58
URL: http://essieochlutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0