Hedda- match och plugg

Heejsan, sorry att det var så länge sen jag skrev men det har varit så mycket annat så jag har inte orkat men lovar jag att börja skriva mer. Idag har det inte hänt något roligt i skolan förutom att vi gjorde äpplepaj på hemkunskapen. Eftersom Emilia är sjuk så var jag med Gustaf och pajen blev faktiskt ganska god. Annars har vi haft de vanliga ämnena. Idag har jag match så jag åkte hem direkt efter skolan för att jag måste plugga ganska mycket ocksåJag är ensam hemma hela kvällen också för  för de andra skulle bort men det är bara skönt när man ska plugga. Emilia är fortfarande hemma och sjuk men nu får hon fan komma till skolan jag saknar ju henne hon har inte varit i skolan på hela veckan. Men jag och Linnea var hos henne igår med skolböcker och hon var jätteförkyld och det lät som att hon hade en sten i halsen när hon pratade så vi får hoppas att hon inte har smittat oss med sin halsfluss. Oj nu måste jag få tag på Lotta eller Elin och se vilken tid matchen börjar så jag inte missar den men jag hoppas att ni får en bra kväll.


BIG LOVE // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0