Hedda- match

Heej, idag har jag varit i skolan som var ganska tråkig men Lutta höll sitt löfte och hade sina vackra turretofflor hela dagen:). Nu ska jag snart sticka iväg till Linnea och Moa för jag ska åka med dem till matchen. När jag kommer hem från matchen är det bara plugg som gäller för imorgon har jag religions förhör, biologi förhör och Historia prov( eftersom jag var sjuk förra veckan)  plus en svenska text som jag inte blev klar med på lektionen så det blir en sen kväll eller natt kanske man ska säga. Emilia är fortfarande sjuk men jag har inte pratat med henne idag får ringa henne sen. Men jag tror att hon är hemma imorgon ocså det lät så på henne igår. Ne nu måste jag byta om till fotbollskläder och sen sticka men jag hoppas att andra får en bra måndagskväll.

kärlek från H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0