Hedda- nästan frisk

hejsan alla människor nu är jag nästan frisk. Jag har varit hemma idag också men jag har inte varit så sjuk men jag hade ganska hög feber igår kväll så madre tyckte att jag skulle stanna hemma. Men imorgon ska jag gå till skolan är helt uttråkad här hemma och jag klarar inte av att vara hemma en dag till. Madre och Gustav är också sjuka så det verkar inte bli någon middag för dem bara sover men jag funderar över vad jag ska äta, jag är skitahungrig. Efterssom jag har varit sjuk har jag tyvärr inga bilder men jag lovar att vi ska börja lägga in mer bilder, det blir ju så tråkigt annars. Jag råkade också ta tillbaks standard headren här i bloggen när jag försökte sätta in en ny. Jag är verkligen skitdålig på sånt men jag ska försöka fixa den. Nu ska jag gå och duscha,  jag känner mig verkligen skitäcklig efter dem här två sjukisdagarna.


pussar&kramar// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0