Hedda- ett inlägg som jag skrev igår kväll men som inte kom in i bloggen:)

hejsan, äntligen nu är helg fast den här veckan har gått väldigt fort men det kan ju bero på att jag har varit hemma i 2dagar också. Idag har det varit en vanlig tråkig skoldag. Vi kom försent till musiken fast den här gången var det inte vårt fel. Vi satt på bussen och skulle precis gå av, vi hade 5 minuter på oss men sen såöppnade sig inte dörren dem andra dörrarna öppnade sig och alla andra som skulle till skolan gick av. Men michis jag och emilia stod och försökte få upp den där dörren och sen åkte bussen så vi fick åka till fridhemsplan och sen åka tillbaka. Sen har vi haft kör idag också första gången, jag förstår inte riktigt varför jag är med för jag kan verkligen inte sjunga menmen det var ganska kul ändå. Ikväll har jag varit barnvakt igen föräldrarna kom hem typ halv 12 och då hade jag somnat i deras soffa:) men sen mötte pappa mig iallafall så gick vi hem. Nu tror jag faktiskt att jag skå gå och lägga mig ska kolla på våran match imorgon, har ju varit sjuk. Har förresten hört att Henny har slutat på fotbollen:(. Men eftersom det är hennes pappa som är tränare så kanske laget blir nerlagt men jag hoppas inte. Ska sova nu , God natt.

BIG LOVE // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0