Hedda- önskelista

Hejsan, efter att jag hade duschat gick jag ner till mamma för jag hade glömt lite kläder här och som vanligt fastnade jag framför datorn och nu har jag suttit här i 2 timmar. Under dem 2 timmarna har jag iallafall hittat mycket fina kläder som jag vill ha:). Just nu är jag typ helt pank men man kan ju alltid drömma. Jag såg några klänningar på Blondinbella.se från stylebystars.se och kollade in dem och de hade jättefina klänningar. Skorna har jag ju visat förut och de kommer från bianco. Koftorna finns på nelly.com.                                              
ÖNSKELISTA
1.
                             
          
    2.
                                                                                          

  3.
 
                                                                                 
  4.
 

  5.
                              
                         
                                                                           

                                                                                    

Lite andra söta klänningar från stylebystars.com

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0