Hedda- orsa grönklitt

Just det jag kom på en sak som vi inte har berättat, jag och emilia ska åka till orsa grönklitt och åka skidor med hennes familj. Okej asså det är typ i mars men ändå:).  Vi planerar att ta med min  bärbara dator men jag måste bara övertala padre först hihi. Men honom kan man få med på det mesta:). De är tänkt så att Emilia och jag ska åka tåg ner för alla får inte plats i bilen. Jag och Emilia har bestämt att vi ska åka snowboard också för vi vill verkligen lära oss, för det ser mycket coolare ut och lite för att det är roligt:P Ni kommer få höra mycket om det här senare kan jag lova men sov gott nu.



Kommentarer
Postat av: Linnea

gud vilken härlig bild, man blir jätte sugen på vinter :)

2008-09-29 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0