Hedda- ser på film

Hellu, nu sitter jag och ser på en film. Den är faktiskt ganska bra men jag vet inte vad den heter men den går på 3an. Jag kom hem för typ en halvtimme sen och hela kvällen har varit jätterörig, vi har typ bara åkt och gått runt. På vägen hem träffade jag Amelia och det var roligt, då behövde jag inte åka själv heller. Imorgon ska jag och Linnea på Gustafs match i rittorp men jag tror Lisa och Vikku hänger med också. Sen på  eftermiddagen och kvällen måste jag plugga, jag ska hålla föredrag om Bihåleinflammation på måndag och jag vill kunna det utantill. Aja nu är jag trött så jag går nog ner till mitt rum och ser på filmen istället.



dagens kläder
Kjol från JC
Linne från HM
strumpbyxor HM
halsduk, vet inte
(sry att man ser så dåligt)

Sov gott // H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0