Hedda- Sex and the city

hejsan svejsan, idag har det varit en vanlig tråkig dag i skolan. Efter skolan åkte jag, amelia och emilia in till stan men emilia skulle träffa sin mamma så jag och amelia gick runt och kollade på lie kläder. Sen kom jga hem och åt middag. Resten av kvällen har jag pluggat och så stack jag ut och sprang ett tag, jag hoppade ju över träningen och jag ville träna lite ändå. Kl 10 var det det första avsnittet av Lipstick jungle på kanal plus. Jag har läst boken och serien verkar skitbra. Nu slutade precis Sex and the city men jag tror att det är ett avsnitt till. Ska försöka sova sen efter det. Jag kan inte bestämma mig om kappan, om jag ska ha kvar den. Jag lägger in en bild så får ni säga vad ni tycker. Hoppas alla har haft en bra kväll.



dagens outfit             Kappan, spara eller lämna tillbaka?            Kappan

dagens outfit
vitt linne, veromoda
Kjol, JC


Pussar&Kramar// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0