Hedda- sitter på MODA med tinna:)

Heej, just nu sitter jag på Moda cafe med Tinna, hon tog te och jag tog äppelkaka:). Jag har hittat en jättefin kofta på bikbok och jag tror att jag ska köpa den imorgon. Jag lägger in bild på den ikväll för jag kan inte göra det här.

Igårkväll var vi i fredhäll, det blev lite rörigt men annars var det mysigt. Jag och Emilia åkte hem runt 11 och vi skulle egentligen varit hemma då men det var lungt. Ikväll blir det en riktigt lugn kväll för mig eftersom jag ska vara barnvakt. Det känns lite tråkigt att vara barnvakt när alla andra är ute och har det kul menmen jag behöver verkligen pengarna hihi de går direkt till koftan som jag ska köpa:).
Just det nu har Tinna också en blogg, den heter etinnag.blogg.se kolla gärna in den.
Aja nu ska jag sticka men ha det bra.



Love from me

Kommentarer
Postat av: charlotte

aaaaaaaaaaah söt du är maif!

2008-09-27 @ 23:35:16
URL: http://essieochlutta.blogg.se/
Postat av: hedda

hihi du är sötare maaaiiiifff!!!:)

2008-09-28 @ 01:15:04
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0