Hedda- SJUK:(

Hejsan, fan jag är SJUK, jag har typ längtat efter att bli sjuk för att få vara hemma men jag hade glömt bort hur jobbigt och tråkigt det är. Idag har vi dessutom Historia prov så jag  kommer få göra det på omprovstiden efter skolan på tisdag. Det är helt fel dag att bli sjuk på. Igår kväll kände jag typ att jag höll på att bli sjuk, jag hade lite feber och sådär och sen vaknade jag flera gånger inatt. Och när jag vaknade imorse var jag jätteförkyld. Jag försöker få tag på Emilia,  jag tänkte fråga henne om hon kunde ta med mina böcker hem. Jag läste förresten hennes inlägg och det stod nånting om att jorden skulle gå under idag man blir ju skiträdd även om jag inte tror att det kommer hända men ändå  det är ju läskigt. Nu håller jag på att göra lunch det kanske är lite tidigt men det är ju runt den här tiden vi äter i skolan. Jag snackade med Amelia på pa och stackarn hon har körtelfeber usch det är hemskt. Det tar typ jättelång tid att bli frisk. Men jag hoppas att jag inte får det för jag drack ur hennes cola flaska i förrgår. Men asså det kan ta typ flera veckor innan man får det om man har blivit smittad av nån så jag får väl se.
Hoppas alla andra har en bra dag.

LOVE// H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0