Hedda- skitatrött

heej alla trötta människor nu har jag precis kommit hem efter att ha varit barnvakt. jag fick 300 kr och det är exakt s mycket som koftan som jag ska köpa kostar:). De små barnen gick och la sig typ halv 10 hihi vanligtvis går de och lägger sig halv 8 men inte när jag är där. Sen hade jag ju några timmar att bara göra ingenting på men då snackade jag med Lisa och viktoria jättelänge. Det var förresten första gången ja inte somnade när jag var barnvakt:).

Just det mina och några andras föräldrar ska ha möte på måndag för vi har typ inte skött oss men jag tycker att jag har skött mig så jag är inte speciellt orolig hihi men jag undrar va de pratar om, typ ja de har druckit lite cider och en fick åka in på maria ungdom, okej liksom men sen då. Va mer ska de säga?  Yeye jag får väl se på måndag kväll vad de har pratat om på sitt lilla möte.



Koftan jag ska köpa imorgon, men jag ska köpa den i svart.
Den är finare på och är inte lika lång som den ser ut, den går precis över rumpan.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0