Hedda- skön dag

Hellu, idag har jag ju varit inne i stan. Jag köpte koftan och bhn. Ni får se koftan imorgon för min kamera är urladdad. Nu ringde Emilia mig så nu sitter vi och pratar men hon sitter typ och sjunger:). Jag åt middag på pizzerian med Linnea, Viktoria, Lisa oh Gustaf och så kom Emilia också. Sen stack alla utom Emilia så vi satt och pratade ett tag och sen kom måns, frätman , jessica och micke och de lyckades övertala oss att hänga med till klastorpsskolan. Tyvärr behövde jessica åka hem. Sen var vi där i typ 40 min och rebecka kom också:).  Jag har värsta söndagsångesten, jag orkar verkligen inte med skolan just nu. Den här veckan har jag 2 prov så det är bara plugg plugg och mera plugg som gäller den här veckan. Yeye nu måste jag gå men have a great night.

pussss

Kommentarer
Postat av: viktoria

det är fetman, inte frätman!

2008-09-29 @ 17:21:00
Postat av: Anonym

skrev fel, fettman

2008-09-29 @ 17:28:38
Postat av: Linnea

nej, fräääättmän? hehe

2008-09-29 @ 17:35:43
Postat av: hedda och emilia

haha nej efter i fredag så är det frätman:)

2008-09-29 @ 19:30:18
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0