Hedda- slinga håret

Hejsan, idag har jag ju varit i skolan så klart sen hade jag träning efter skolan och Emilia och Linnea hängde med och det var skönt att inte behöva åka hem ensam. Nu har jag precis kollat igenom en massa bilder från sommaren och jag vill tillbaks. Jag har ju sagt att jag vill ha höst nu men faan heller, nu har jag ångrat mig, okej kläderna är finare nu på hösten men finns det nåt annat bra med denna dystra och gråa årstid?
Nu har jag iallafall bestämt mig för att slinga håret hemma , jag kan inte gå runt med den här utväxten i en månad till. Mamma sa ju att det var mitt eget val så va fan då gör jag det. Vi gör det på onsdag, Emilia ska ockå slinga så Lotta och Linnea ska göra på oss. Jag får hoppas att det blir bra:). Nu väntar jag på att Linnea ska ringa mig för vi ska göra en engleska dialog tills imorgon och vi ska göra en ny för vi hade missuppfattat uppgiften lite. Så vi tänkte göra det via telefon, hihi smart va. Egentligen skulle jag gärna gå och lägga mig nu för jag är jättetrött men hon ringer nog snart, hon skulle bara göra klart en annan läxa först. Aja nu har jag inget mer att skriva men ha en bra kväll.

Kärlek från H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0