Hedda- spotta eller svälj

heellu, nu ska jag snart på träning min dag har varit en helt vanlig måndag. 
Jag kanske borde förklara rubriken, asså vi hade fysik som sista lektion och som vanligt hade Emilia tuggummi och vår lärare Lotta bara "spotta eller svälj" asså tuggummit,  haha och timur, george och michis började asgarva. De var det enda roliga som hände idag annars har dagen varit ganska tråkig. Oj nu måste jag börja byta om träningen börjar om 30 minutas. Skriver ikväll, då får ni dagens outfit också. Puuuuussssssss




vill tillbaks till de mysiga sommarkvällarna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötaste bilden på er! :)

2008-09-29 @ 20:26:16
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0