Hedda- tråkig kväll

shululu igen nu har jag gjort klart engelskan och övat lite på Historian. Jag har tyvärr inte ringt Emilia och vågar inte ringa nu för tänk om jag väcker henne syskon. Jag tycker sånt är så pinsamt så jag skiter i att ringa. Imorgon börjar vi kl 08.15 så det blir en tidig morgon. Dessutom har vi gympa så jag måste ha med gympakläder:(. Imorgon kanske jag ska in till stan med Emilia och Rebecca men jag får se måste ju plugga till provet också. Men all tid kan ju inte gå åt till att plugga för det är så det känns nu. Som att det enda man gör är att plugga även fast det inte är så. Men jag tror det är för att man säger altid att man ska plugga fast man inte gör det sen och då känns det ändå som att det är det enda man gör. Aja ingen kanske fattar vad jag menar menmen skit samma. Nu tänkte jag gå och lägga mig ska läsa lite svenska i sängen också.
Sov gott.

BIG LOVE // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0