Hedda- trööttt

Heejsan , idag har jag och tinna vart inne i stan på förmiddagen och köpte en Lyle&scott och ett par vantar(jag vet att det är lite tidigt att köpa vantar men det är bra att vara ute i god tid:D). Men eftersom båda har varit sjuka och vi var väldigt trötta så åkte vi hem typ halv 2. Tinnas kusiner skulle dessutom komma så han behövde åka hem. Jag sitter här och väntar på att kl ska bli 5 över 5 för då är det gossip girl:D. Tinna har nästa säsongs box hemma och berättade lite saker som kommer hända och jag LÄNGTAR. Men jag tänker inte förstöra för er och berätta. Men jag blev bara så nyfiken att Tinna var tvungen att berätta. Imorgon är det skola igen och jag måste plugga idag, eftersom jag har varit sjuk så ligger jag efter lite och det är så jobbigt sen på lektionerna om man inte hänger med. Helgen går alldeles för fort och det borde vara minst 3 dagar helg. Eftersom jag kommer vara hemma så mycket idag kanske jag orkar gå ut ikväll men jag får se hur det blir isåfall blir det nog bara på Essingen, orkra inte åka iväg nånstans.
Have a great day.

        
hela gossip girl gänget     mina fina vantar                  min nya tröja 
                                             ( sry att man ser så dåligt, det är inga vita prickar på tröjan bilderna blev bara lite konstiga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0