Hedda- vann igen:)

Hejsan , vi vann igen, woho:D vi har vunnit 3 matcher i rad det är typ vårt rekord:). Men nu är jag jättetrött så jag kommer nog vara hemma i några timmar sen ska jag träffa lite folk tror jag, ikväll ska jag iallafall träffa lite personer för jag kan inte vara hemma en hel dag, då får jag ångest. Igår kväll var det mysigt först så träffade jag Einar och Gustaf för de kom och mötte mig för jag tyckte det var läskigt att gå själv:P. Sen så träffade vi massor med andra människor men sen drog vi några stycken för vi orkade inte vara med alla det var så jävla rörigt( sry att vi stack) så vi gick till plaskis där vi satt och snackade och rökte lite vattenpipa. Sen runt 11 började alla gå hemåt så jag, Linnea, Lisa och Vikku stack till fridhemsplan, pressbyrån och köpte godis och Läsk. Runt halv 12 var vi hemma och såg lite på TV. Linnea och Lisa gjorde också väldigt goda havrebollar och smoothie till oss. Aja nu ska jag gå ner och duscha men jag skriver sen om vad som händer ikväll, ni som ska med kan väl ringa sen:).


Love from H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0