Hedda- vill ha vinter

shuuuue, som emilia bruker säga. Iadg har jag varit i skolan fast vi hade nästan inga lektioner för vi började halv tio och sen hade vi lång håltimme och lunch och då åkte jag emilia och michis hem till michis och åt lunch. Sen på eftermiddagen hade vi skolfotografering. Jag fick såklart inte sitta ner som jag vill utan jag fick stå på mellanraden längst ut på kanten, absolut sämsta platsen. Men på friends fotot fick jag sitta ner för första gången i mitt liv(förutom på dagis). Men det var för att jag vägrade att stå så fotograten hade väl inget annat val än att låta mig sitta. Så nu är det iallafall över och nu väntar vi på det ända som är värre än skolfotograferingen och det är när skolkatalogen kommer ut och man inser att man blev ännu fulare det här året än förra året.
Efter fotogrejen fick vi iallafall sluta så då åkta jag Amelia och Emilia in till stan sen kom vikku lite senare. Jag köpte en kjol på jc. Det är  som en tupkjol fast den inte är tajt utan lite mer ballerina kjol typ. Sen köpte jag en Jättefin kappa också men jag lägger in lite bilder jag orkar inte förklara hur den såg ut. Så nu vill jag att det ska bli kallt så att jag kan använda den fast jag kommer nog göra det ändå. Just det jag köpte ett läppstift också från make up store. Jag lånade det av Elin i skolan idag och jag älskade det så jag köpte det sen på eftermiddagen. Färgen är typ lite ljusrosa och nästan lite hudfärgat.

 
Min nya kappa(den är finare i verkligheten)

 BIG LOVE// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0