E- Stressigt

Hejhej :)
Jag sitter just nu och gör 3 saker samtidigt. Klipper ut runda pappersgrejer som man kan ha runt ljusen, skriver låttext på den + städar rummet.
Jag skulle klippa ut en sån där pappers grej till både viktoria och Clara också.
Vi ska ju vara tomtar imorgon på vårat luciatåg. Men vi fick inte ha lyktor för att vi inte skulle synas då.
Sen ska vi också sjunga de 3 första verserna i tomtarnas sång. Ingen av oss kan typ den andra versen, så jag måste skriva ner alla på den här lilla pappersgrejen.

Aja imorgon så blir det upp tidigt för min del, kan ju skriva hur min dag kommer se ut imorgon.

06.00- Ska gå upp
07.00- gå hemifrån
07.30- Samling
09.00- Första lucia tåget
10.00- har vi det andra luciatåget ( tror jag)
11.00 - Ska vi till något dagsverk? och sjungá för några människor.
sen är det prov i SO.

Nu måste jag fortsätta med allt jag håller på med. Ibland önskar man att man hade 8 armar.
Kommer lägga in bilder på hur vi såg ut senare i bloggen!

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0