E- Tipp tapp tipp tapp

Ja det börjar närma sig Lucia nu, och på Fredag är det Luciatåg i våran skola. Jag,Hedda,Tinna,Viktoria och Clara ska vara tomtar. Så idag åkte jag in och träffade pappa inne i stan, för vi skulle köpa en tomteluva och strumpbyxor till mig. Lyckades hitta en tomteluva på BR. Den var lite längre än vad dom brukar vara. Själva toppen på mössan går ända ner till brösten.. Haha. Sen tittade jag på lite snowboard grejer som man kan önska sig i julklapp, eftersom att jag och Hedda ska till både Orsa och Sälen på sportlovet.
Sen efter vi shoppat iallafall, så drog vi och åt på en jätte mysig restaurang i Gallerian. Sen drog jag hem och pluggade lite SO eftersom att vi har prov på Fredag.
På fredag får vi också våra slutbetyg, Och jag får pengar för mina slutbetyg. Så för hälften av dem pengarna ska jag köpa extensions, som man kan ha till Nyår!
I stan såg jag också så sjukt mycket fina paljett klänningar! Ska börja titta på lite klänningar redan nu, innan alla börjar köpa nyårskläder.

Nu ska jag ringa Clara och sen ska jag sova.


Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0