Hedda-

Emilia tjatar på mig attjag skriva så här kommer ett inlääg. Jag kom hem för ett tag sedn och igger i offan nu. Igår natt varnog en av de värsta nätterna i mitt liv. Nästan iallafall. Jag sov inte någonting . Jag slutade plugga vid halv2 och gick då och la mig men jag kunde verkligen inte somna så jag gjorde inte det. Jag bara låg i sängen hela natten. Sen fick jag panik kl halv 4 för att jag inte kunde somna och visste att jag skulle gå upp kl 6.  Men jag somnade iallafall aldrig och kl 6 så hoppadejag in i duschen och drog sedan till skolan för att ha Luciatåg. Det kommer bilder senare men nu skajag sova. Jag har varit vaken i 30 timmar så det är nog dags  att sova lite. Jag är så gaalet trött skulle kunna ha somnat under luciatåget. Så nu ska jag sova i några timmar. Ha det bra, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0