Emilia-Vi är en familj

Tjue , är hemma hos Rebecca och jag sov över här , det var tänkt så att Clara också skulle sova över här men på kvällen så tappade hon sin mobil på bussen så vi ringde och ringde i minst en halvtimme efter den tillslut så svarade några killar , dom lät inte direkt nyktra , så dom sa att vi skulle komma till någon OK mack på gärdet . Så vi åker dit och påvägen dit ringer vi tlll Wille för att dom där mäniskorna lät lite skumma , så när vi väl kommer dit så är det helt jävla tomt där, det är helt ÖDE ! så vi tar den första bästa bussen tillbaka och fortsätter ringa till dom för de lovade at svara på Claras mobil , men såklart så svarar dom inte . så vi hade blivit helt blåsta .
Så clara var ledsen hela kvällen , jag förstår det för den var helt ny också .
Men igår på dagen så solade vi solarium också det var typ par solarium så jag och Rebecca delade på ett och Clara och Wille delade på ett annat .
Idag ska vi mest ta det lugnt , haha och vi ska sälja mer bullar idag för alla vi är helt panka .

Snygga vi är va ? :) haha
Nej nu ska jag och Rebecca hoppa i ett varmt skum bad , hör av mig senare idag . se ya bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0